Data e postimit: 2023-05-02 21:18:46
Lexime: 600
naim frasheri
Lloji: Analize letrare
Tema: o naim pellumb i shkruar
Autori: melina
Shkolla: “Avni Rustemi”
Klasa: 9
Qyteti: Tepelene
E-mail: melinabushi3@gmail.com


O Naim pellumb i shkruar
o artist shume i nderuar
vargjet, poezite e tua
na rrengjethen mish e thua

Bien lotet ne fytyre
dridhen duart pa pushim
se nga ti o Naim
na ka ardhur ky frymezim

Se ti ike vajte larg
por dicka na le nga pas
ato libra flete-flete
te gjitha shkruar vete

Permetar ore i rralle
o poeti yne i pare
dhe pse ike ne mergim
nuk na le asnje shqetesim

Gjithmone do te kujtojme
e librat e tu do lexojme
dashuri e krenari
na ke falur vetem ti

Vepra te ngjashme
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Naim Frashërit O bylbyl i vargut shqip Që i vargnove Shqipërisë Me dashuri Me mall të pashuar Veprat e tua janë ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi personale · Tema: BABI IM I DASHUR
BABI IM I TRETUR LARG NE MERGIM ME MUNGON SHUM DHE ME PADURIM E PRES ARDHJEN E TIJ AI ESHTE JETA IME AI ESHTE QDO GJE PER MUA AI NE MERGIM KA SHKUAR VETEM PER TI MI PLOTESUAR DESHIRAT MUA EDHE KUR KA QEN NE KOSOV MI KA PLOTESUAR DESHIRAT POR ATJE KA SHKU...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Kur kujtimet lene gjurme
Shiu pikon ne xhamat ne dritare Erresira po lundron si nje anije marinare Shpirti trazuar me lot ne vershime S’te harroj dot por te futa ne kujtime.. T’gjitha i dogja ato flete ditari Merzi e papershkrueshme, melankoli shkrimtari Dhe kete hist...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com